• Groot assortiment
  • Heel veel stoere merken
  • Gratis Verzending 
  • vanaf €99

Retourneren


Retourneren & ruilen algemeen    

Artikelen kunnen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Hiervoor kunt u (hier) het retourformulier downloaden, deze kunt u uitprinten en ingevuld bij uw retourzending voegen. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te kunnen printen is het natuurlijk ook mogelijk om het formulier handmatig over te nemen.

 

Zorg er alsjeblieft voor dat de artikelen die u retourneert aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De artikelen zijn voorzien van de originele labels en zitten voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  • De artikelen dienen compleet te zijn, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding zoals u dat in de winkel zou doen zien wij natuurlijk niet als gebruikt).
  • Vergeet niet uw retourformulier bij de retourzending te voegen zodat wij weten dat de bestelling van u komt. Retourzendingen waar geen gegevens bij zitten kunnen wij namelijk niet verwerken.

 

Wie betaalt de kosten van mijn retourzending?
De kosten van het retourzenden zijn voor uw rekening. Ook blijft u verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Amazingkids. LET OP! Zorg ervoor dat uw pakket voldoende is gefrankeerd, en dat uw naam en adresgegevens in de linkerhoek van het pakket staan vermeld. Mocht het pakket niet voldoende zijn gefrankeerd, zal het helaas niet worden afgeleverd door PostNL.
Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van de betreffende artikelen teruggestort op uw rekening.

Het is ook mogelijk om uw webshopbestelling te retourneren in één van onze winkels. Het is niet mogelijk om hier artikelen om te ruilen. Wanneer u uw artikelen in de winkel komt retourneren ontvangt u binnen 14 dagen het bedrag retour via dezelfde betaalwijze als die u heeft gekozen in het bestelproces. Het is niet mogelijk om contant geld te ontvangen.

Het artikel dat ik geleverd heb gekregen is niet het juiste!?
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@amazingkids.nl te sturen met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.  

 
Wat is het retouradres?
Amazingkids
Kruiswijk 14E
1761 AR Anna Paulowna

Vermeld dit adres duidelijk op uw pakket.

 

Kan ik artikelen ruilen?
Het is mogelijk om artikelen te ruilen. U plaatst dan een nieuwe bestelling in de webshop en kiest voor de betaal optie “Ruilorder”, u hoeft dan niet nog een keer verzendkosten te betalen. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij uw ruilorder kosteloos naar u verzenden. Mocht het bedrag van uw ruilorder hoger zijn, dan maken wij een nieuwe betaling voor u aan die wij u per e-mail toezenden.

 

Ik heb een beschadigd of incompleet artikel ontvangen, wat nu?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om elke bestelling netjes en compleet te leveren, kan het toch gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.

Mocht het voorkomen dat wij u een beschadigd of incompleet artikel leveren, dan verzoeken wij u zo snel mogelijk een e-mail (liefst met foto van de klacht) naar info@amazingkids.nl te sturen, met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.