Veel Gestelde Vragen

1 Hoe werkt de bestelprocedure?

Op de website kunt u per merk de artikelen bekijken. Bij het artikel kunt u de juiste maat selecteren en vervolgens bestellen. U plaatst het bestelde artikel in het winkelmandje en kunt weer verder winkelen. Zodra u bestelling compleet is gaat u naar uw winkelmandje, hier kunt u uw bestelling nog aanpassen. Vervolgens kunt u verder in het betaalproces. Hier vult u uw gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode. Als u alles heeft ingevuld kunt u op bestellen klikken en is uw bestelling afgerond. Per e-mail ontvangt u een rekening / orderbevestiging.

2 Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Goederen kunnen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Hierover dient u wel eerst contact met ons op te nemen via de mail. In de mail vermeld u uw webshopordernummer en het artikelnummer van het artikel dat u wilt ruilen of retourneren. Vervolgens krijgt u via de e-mail een ruil- en retourformulier.
De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening. Ook blijft u verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Amazingkids
Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag minus de verzendkosten teruggestort op uw rekening.

3 Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?

Als u een klacht heeft over een artikel dan kunt u ons een e-mail sturen met daarin uw betreffende klacht. Wij zullen uw klacht met zorg behandelen.
4 Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.

Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@amazingkids.nl te sturen met daarin uw webshopordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan het juiste product zo snel mogelijk aan u toesturen.

5 Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederlandse pakketten bedragen €3,95. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.

6 Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

De verzending vindt plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

7 Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?

Als u een bestelling geplaatst heeft dan ontvangt u een e- mail met een orderbevestiging. Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u een mail met daarin uw Track en Trace code.

8 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen bij voorkeur via ons e-mailadres info@amazingkids.nl of via telefoonnummer 085 - 4016372.

9 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Betalen is mogelijk via:
• Ideal
• Paypal
• Mastercard
• Visa
• Achterafbetaling
• Overschrijving

 

10 Kan ik een Amazingkids cadeaubon kopen?

Jazeker! Wilt u iemand verrassen met een leuke Amazingkids cadeaubon? Dan bestelt u via de website, cadeaubonnen en kiest u uit 4 verschillende waardes van € 5,00 t/m € 50,00. Natuurlijk is het ook mogelijk om de bon rechtstreeks naar de ontvanger te laten versturen. Bij factuuradres vult u uw gegevens in en bij afleveradres vult u de gegevens in van de ontvanger.

Weet je niet wat je iemand geven moet? Een Amazingkids cadeaubon is altijd goed!

11 Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?

Als uw betaling mislukt is dan kunt u het beste het nog een keer proberen, lukt het vervolgens nog steeds niet dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

12 Hoe kan ik Amazingkids benaderen met vragen over maat, garantie en voorraad?

Als u vragen heeft over de maat, garantie en voorraad, kunt u ons een mail sturen met daarin uw vraag. Ons streven is om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. Telefonisch kunt u ons ook eventueel benaderen met uw vraag.

13 Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons distributiecentrum. Daardoor is in principe alles leverbaar. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar blijkt te zijn. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met u op.

14 Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief op onze website. Daarnaast vinden wij het ook leuk als u ons 'liked' op Facebook. Via onze nieuwsbrief en Facebook brengen wij u ook op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!

15 Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

Staat het antwoord op u vraag niet bij de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen, wij beantwoorden doorgaans tijdens kantoortijden binnen enkele uren. Bellen kan ook, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00.

pix